Skicka in din iPad med Post

ipadreparation.n.nu samarbetar med XpressReparation.se som lagar iPhones och iPads till bra pris.

1. Skriv ditt Ordernummer(Order-ID) tillsammans med namn, adress, telefonnummer på en vanlig papperslapp (om du inte har en order).

2. Hjälp oss hjälpa dig bättre och snabbare genom att beskriva ditt problem och vad du vill att vi gör (på en alldeles vanlig papperslapp) innan du skickar din trasiga enhet till oss.

3. Paketera din dator, ipad eller smartphone enligt våra paketeringstips nedan.

Viktigt! Spara alltid Kollinumret. Posten lämnar garanti på godset.

TIPS! Gå ihop med dina polare och skicka flera enheter samtidigt - det sparar ni pengar på! Du behöver bara beställa en ”postordershipping” och sedan vanlig ”shipping” för alla andra, vi debiterar då bara en fraktkostnad när vi skickar tillbaka grejerna.

Vill du spara pengar när du skickar din smartphone med Posten, välj Skicka lätt som bara kostar 54:- och har ett kollinummer. Du behöver fylla i uppgifterna själv samt skriva ut fraktlappen.

Du skickar sedan in din enhet till:

Xpressreparation.se
ATTN: Robert Henningsson

Maskingatan 12
19560 Arlandastad

Vår e-post är info@xpressreparation.se

Du når oss också på 0767-67 63 60

Aktuella kötider:

Postorder: Allt är normalt, iPhone, iPad och Galaxy reparationer samt glasbyte utförs och skickas tillbaka samma dag eller senast 48 timmar efter att vi fått in dem!.

✖ Vi kan hämta ut ditt paket redan dagen efter om du mailar oss kollinumret som du får från Posten.

✖ Redan samma dag som vi får din dator/smartphone, utför vi dom tjänster du har beställt och skickar tillbaka din enhet med de ev. tillbehör som du beställt.

Paketeringstips!

Använd en kartong som är minst 10 cm större än själva smartphonen eller datorn, använd gärna ihopskrynklat tidningspapper som stötdämpande material runtom din enhet, eller använd bubbelplast. Originalkartongen fungerar också bra.